Information


Medlems information:

Lempelser vedr. COVID-19 for brug af klubbens faciliteter.

Sekretariatet:
Sekretariatet har nu igen åbent for betjening som følger:
Mandag kl. 09.00-15.00
Tirsdag kl. 09.00-15.00
Onsdag kl. 13.00-17.30
Torsdag kl. 09.00-15.00
Fredag kl. 09.00-14.00
Weekends- & helligdage – lukket
Ved personlig henvendelse skal du holde behørig afstand iht. Retningslinjer, spritte hænder og i øvrigt efterleve officielle COVID-19 retningslinjerne.
 
Opstart begynderturnering:
Så starter begynderturneringerne op igen – første gang onsdag den 20/5.
Vær opmærksom på det ændrede set-up som følge af Coronasmittefaren. Læs nærmere i informationen på turneringen den 20/5.
Bemærk især at tilmeldingsfristen er rykket frem til tirsdag kl. 18:00 og at kun online tilmelding og betaling  er mulig.

Link til tilmelding - klik herhttps://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1030#/competition/2281053/info

Cafeen åben for servering.
Cafeen er igen åben for servering i henhold til nye retningslinjer.
Der vil i starten kunne bestilles mad fra et menukort med særligt udvalgte retter.
Vi glæder os til at byde velkommen indenfor.
Følg venligst retningslinjer opsat ved indgangen. Er der noget du er i tvivl om spørg personalet.
 
Lempelser vedr. COVID-19 vedr. bane og faciliteter.
Det er nu muligt for udvalg mm. at afholde møder i klubbens mødelokaler.
Omklædnings faciliteter er fortsat lukkede.
Fra mandag den 25. maj bliver river, boldvaskere og affaldsbeholder mm. sat ud på banen.
Husk at tage dine forholdsregler og sprit hænder før og efter brug af ovenstående.

Man må maksimalt være 10 personer samlet. Vi henviser til at følge de generelle retningslinjer vedr. COVID-19.

Med venlig hilsen
Sekretariatet/Jens